Nejbližší akce 17.10. Večer souladu | 20.10. Hlasový workshop | 3.11. Souznění – prožitkový koncert | 15.11. Léčivý hlasový kruh | 20.12. Léčivý hlasový kruh
Všeobecné obchodní podmínky
pro nákup služeb, produktů a zboží prodávaných prostřednictvím portálu www.terapiehlasem.cz (Hlasem k srdci)
Provozovatel (prodávající a poskytovatel služeb):
Veronika Komínová
Petříkov 23, Petříkov Praha-východ 251 69
raemy@terapiehlasem.cz, +420 604 260 996
IČO 17476348
Neplátce DPH
Zapsána u živnostenského úřadu města Říčany.
(dále jen „Poskytovatel“)
Při koupi on-line produktů (zejména nahrávek, nahrávek s podporou, případně jiných) může být Poskytovatelem zákazníkovi po uhrazení ceny vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány, a na email, který uvedl zákazník v objednávce, zaslány přístupové údaje k takovémuto uživatelskému účtu či on-line produkt bude zpřístupněn jiným, obdobným způsobem, který určí Poskytovatel. V případě, bude-li on-line produkt šířen jiným způsobem než prostřednictvím členské sekce, budou zákazníkovi zaslány přístupové údaje k jiné platformě, jejímž prostřednictvím bude produkt dostupný, či bude šířen emailem či jinou, Poskytovatelem vyhrazenou formou. Po přihlášení s využitím přístupových údajů či jiným určeným způsobem bude digitální obsah dodán, a to obvykle ve lhůtě tří dnů po zaplacení, není-li stanoven jiný konkrétní den. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé části on-line produktu zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu Poskytovatele.
Online či osobní konzultace a setkání budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných.
Před konáním osobní či online konzultace (a to i v případě, jsou-li součástí jiných služeb či produktů), je možné nejpozději ve lhůtě 48 hodin před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.). Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu či služby, jinak termín bez náhrady propadá. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky. Toto ujednání se nedotýká těch produktů a služeb, kdy jsou domlouvány hromadné osobní či online konzultace pro skupinu účastníků; v takovém případě je individuální změna termínů konzultací vyloučena. V případě živých akcí je možné ze strany zákazníka využít účasti náhradníka na své straně.
V případě konání jednorázové či opakované živé akce (workshopy a podobné aktivity) je možné se omluvit 14 dnů před začátkem akce; v takovém případě Poskytovatel zákazníkovi vrátí plnou zaplacenou částku. Jestliže se zákazník omluví v období 13 – 7 den před konání takovéto akce, vrátí Poskytovatel 50% ceny této akce. Na pozdější omluvy nemůže Poskytovatel vzít zřetel a Poskytovatelovi vzniká nárok na úhradu plné ceny akce (uhrazená cena náleží Poskytovateli jako kompenzace za místo na této akci). Při zakoupení jednorázové živé akce je však možné v případě neúčasti za sebe vždy poslat náhradníka.
Poskytovatel výslovně stanovuje, že v případě zakoupení „balíčku“ či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu se v případě nevyčerpání všech součástí z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti balíčku nevrací; cena je stanovená za balíček, nikoliv za jeho (dosud vyčerpané) části. Poskytovatel je rovněž oprávněn stanovit lhůtu či období, kdy je možné produkty zahrnuté v balíčku čerpat. Po zmeškání termínu či lhůty právo dočerpat produkty z balíčku bez náhrady propadá.
iii) V případě skupinových akcí si Poskytovatel vyhrazuje právo zrušit takovou akci při nižším počtu přihlášených či zásahu vyšší moci.
3. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vad na adresu: raemy@terapiehlasem.cz. Poskytovatel vyřídí reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů a nebude-li to možné, pak v uvedené lhůtě zákazníka o průběhu reklamace vyrozumí na jeho kontaktní e-mail.
Upozornění k získávání recenzí a referencí na poskytované produkty:
Poskytovatel používá v rámci své internetové prezentace recenze skutečných zákazníků svých služeb a digitálního obsahu a dalších produktů, které získaly od těchto zákazníků buďto na základě jejich spontánních písemných reakcí vůči Poskytovateli nebo na vyžádání po využití služby či po konzumaci digitálního obsahu. Pro získání recenze Poskytovatel oslovuje vždy konkrétní (platící) zákazníky. Recenze nejsou upravovány, Poskytovatel si pouze vyhrazuje právo je z redakčních důvodů zkrátit či upravit gramatické nebo stylistické chyby.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 1. 05.2023, kdy byly zveřejněny na stránkách www.terapiehlasem.cz.
raemy@terapiehlasem.cz
+420 604 260 996
© 2022 HLASEM K SRDCI